Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rozumponadmateria | użytkownik

imię i nazwiskomów mi mleko. adresGdańsk zarejestrowany13.05.2008 @21:38:03 ostatnio na stronie03.09.2016 @18:22:37

"Jeśli powiesz jednym, że jesteś niewinny, stajesz się winnym wobec drugich. Nikt nie jest niewinny wobec wszystkich."

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty19 komentarze181 posty na forum1

komputer / sprzęt
canon 1000D + kit EF-S 18-55 is.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Xanatoos    29.12.2010 @01:23:59
No cześć..
~maluch    30.12.2008 @23:50:34
_______
l'espoir meurt dernier....
~Jackoff    30.12.2008 @16:32:49
nie wiem, może zapomniałem zmienić kategorii czy coś
~somebodyWOKC    16.11.2008 @22:53:33
powoli..
nie jest lekko ale nikt nie mowil ze bedzie..]
ogarniam prace..

a co u Ciebie..?
_______
Miłość za hajs to nie miłość,
Solex to nie słońce,
Dobry czas to nie rolex ale chwile co są wolne.."
~somebodyWOKC    16.11.2008 @15:01:09
siemasz brachu.
miło Cię tu widzieć..

pozdro.

Gda
_______
Miłość za hajs to nie miłość,
Solex to nie słońce,
Dobry czas to nie rolex ale chwile co są wolne.."
~agnieszka89    26.10.2008 @10:00:59
Mleko
_______
na świecie jest niemoc i konieczność
nie zatrzymam cię
żadnym pocałunkiem...
~AlehandraF    12.10.2008 @21:57:40
dzięki
_______
" Oczekiwania Się Nie Spełniają, a Pragnieniami Kierują Złudzenia "
~MarcinAdam    21.09.2008 @00:59:47
dziekuje za komenta. pozdrawiam.
_______
whatever turns you on...
~MruMruu    21.09.2008 @00:38:23
interesującego.

_______
let's dance little stranger.
~MruMruu    20.09.2008 @23:48:15
i tekst Nosowskiej na profilu
_______
let's dance little stranger.
~MruMruu    20.09.2008 @23:33:26
mleko

_______
let's dance little stranger.
~suragit92    20.09.2008 @01:35:50
Gdansk moze tez xD nigdy nie byłam
branoc
~suragit92    20.09.2008 @01:18:50
dziekuje
~MhrocznaSkarpetka    04.08.2008 @17:40:58
Dziękuję za ocenę.
~CzarnaApaszka    16.07.2008 @14:43:50
fajny avatar
~CzarnaApaszka    15.07.2008 @15:14:57
; ) ) ) ciesze sie niezmiernie; )
~CzarnaApaszka    11.07.2008 @16:57:18
no masz prawo nie wiedzieć; ) ale to odpowiedz na dd
~CzarnaApaszka    27.06.2008 @20:15:31
ojołojol.... przypomniało mnie sie sie że że biblioteka miejska jest otwarta w soboty tylko w czasie roku szkolnego; ( uuh... ale młoda jestem, przy dobrych wiatrach doczołgam sie jakoś do poniedziałku; ]
~CzarnaApaszka    27.06.2008 @11:36:49
jakby czegoś, jakby czego?: )
~CzarnaApaszka    25.06.2008 @15:00:17
; ) -nic dodać nic ujać, miłego popołudnia;-*
~CzarnaApaszka    25.06.2008 @14:39:17
osz Ty! sie rzuciłeś..... ; ) idealne... hmm....; O
~CzarnaApaszka    25.06.2008 @14:22:49
wiesz co? wezme Cie i poobserwuje....; )
~strzelba    23.06.2008 @21:05:31
dzieki dzieki
~purplehippo    23.06.2008 @17:42:04
danke schon :D
~Yunior    22.06.2008 @00:55:36
dziękuję
_______
Czas nie zawsze przemija w jednakowym rytmie. To my decydujemy o rytmie czasu.
Paulo Coelho
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt